Comenzi & Info: 0734 379 834

Prima impresie conteaza – in viata, dar si in afaceri

prima impresieTraim intr-o lume in care viteza este totul. Filmele americane ne-au invatat ca timpul inseamna bani si pe piata afacerilor nimic nu este mai adevarat. Asadar, daca vrei sa ai succes in ceea ce faci, trebuie sa creezi o impresie rapida si nu exista mijloc mai bun pentru a face asta precum o carte de vizita bine aleasa. Desi sunt folosite de ani de zile, ele raman unul dintre cele mai bune moduri de promovare si, daca sunt alese asa cum trebuie, pot sa atraga cei mai multi clienti.

Intregul este mai mult decat o suma de detalii

Gandeste-te ca, inainte sa te cunoasca, pentru multi clienti prima legatura cu tine este prin cartea ta de vizita. Asa ca ea trebuie sa se potriveasca la ceea ce faci si sa atraga atentia din prima. Prezentarea trebuie sa fie impecabila si sa atraga atentia si interesul inca din primul moment. Astfel, nu ezita sa folosesti carti de vizita cu detalii spectaculoase, dar in cele din urma potrivite afacerii.

Si nu uita ca daca in cazul unei firme mari si arhicunoscute cartile de vizita banale vor atrage la fel de multi clienti, pentru o companie noua este esential sa arate ca ea se deosebeste de celelalte si poate sa faca asta chiar si prin designul cartii de vizita.

Goana dupa unicitate

Asa cum probabil ca iesi imediat de pe site-urile care arata toate la fel, asa si eventualii clienti vor renunta rapid la cartile de vizita care sunt asemanatoare. Asa ca, o idee perfecta pe care trebuie sa o incerci este sa fii cat mai unic. Alege un model nou, pe care nu il utilizeaza toata lumea, combinatii de culori care sa fie reprezentative, dar si originale, si alte fonturi pentru scris, in afara de Times New Roman. Totusi, unicitatea nu este excentricitate, asa ca nu trebuie nici sa exagerezi.

Nu uita ca totul este doar primul contact

Cele mai complexe prezentari sunt cele facute pe site, iar cartea de vizita este doar aperitivul pentru acestea. Este bine, pe cat se poate, sa utilizezi teme comune in cazul ambelor forme de prezentare. Cu cartea de vizita atragi atentia clientului si il faci sa intre pe site-ul tau, iar cu ajutorul acestuia il convingi ca serviciile oferite de tine sunt cele mai bune de pe piata.

Doar informatiile esentiale

Americanii au o vorba care a cucerit lumea si aceasta este “keep it simple”. O carte de vizita buna exact asta trebuie sa faca. Daca ai o organigrama complexa, cu multe birouri de la care oamenii pot cere ajutor, nu pune toate numerele de telefon, adresele si email-urile pe cartea de vizita. Alege-le pe cele esentiale si nu uita de site-ul de prezentare. Daca oamenii sunt impresionati de stilul cartii de vizita, se vor descurca ei de acolo.

De asemenea, nu este bine sa scrii si sloganul firmei pe cartea de vizita, pentru a nu o aglomera inutil. Si, totusi, daca trebuie sa dai mai multe informatii, le poti printa pe verso, lasand pe o parte doar numele firmei.

Articole similare