LIVRARE
GRATUITĂ
MODELE
GRATUITE
Flyerele sunt una dintre cele mai ieftine modalitati de promovare offline. Utilizarea flyerelor la scara larga, reprezinta o modalitate practica de a-ti face cunoscuta afacerea, intr-un timp foarte scurt.
Realizam, pentru clientii nostri, flyere la formate standard sau atipice, pe o o gama variata de hartii si cartoane. Acestea sunt printate full-color pe una sau ambele fete, in functie de solicitari.
Pentru a calcula instant valoarea comenzii tale, utilizeaza calculatorul de preturi de mai jos, selectand optiunile dorite.
Cantitatea minima comandabila este de 100 flyere.
Pentru comenzile de maxim 1000 flyere, acestea se pot realiza cu mai multe layout-uri. De exemplu, poti comanda 1000 flyere cu 4 modele de grafica diferita (250 flyere / model), iar pretul se va calcula ca pentru o singura comanda de 1000 buc.
In cazul comenzilor incepand de la 1250 buc., acestea pot beneficia de o singura varianta de grafica. De exemplu, daca doresti 5000 de flyere, cu 2 modele de design diferite (2500 buc./model), pretul se va calcula ca pentru doua comenzi distincte de cate 2500 buc. fiecare.
Flyerele, realizate de noi, sunt printate, in functie de cantitate, pe tipar digital sau offset, pe hartii standard de la 115 gr/mp. pana la cartoane lucioase de 300 gr/mp. (de grosimea unei carti de vizita).
Tiparirea flyerelor se poate face pe o singura fata sau fata-verso (pentru tiraje de maxim 1000 buc.) si fata-verso (pentru tiraje mai mari de 1000 buc.). Flyerele noastre sunt tiparite doar color; NU printam flyere monocrom (alb-negru).
Formatele standard, cele mai des-intalnite, sunt 1/3 A4 (o treime din A4 - 9,9 x 21 cm), A5(jumatate din A4 - 14,8 x 21 cm) si A6 (un sfert din A4 - 10,5 x 14,8 cm).
Pe langa formatele standard, putem realiza orice dimensiune mai mult sau mai putin atipica. De asemenea, flyerele pot fi si stantate la diverse forme (ex: door hanger-ele). Pentru acestea, te rugam sa soliciti o oferta de pret in prealabil. Preturile difera in functie de complexitatea stantei, tipul hartiei si cantitatea.
Livrarea flyerelor se realizeaza in orice localitate din Romania astfel:
Transportul este gratuit la comenzi de minim 5000 flyere. Pentru comenzi mai mici, costul unic de livrare 20 lei (TVA inclus).
Livrarea se face prin intermediul firmelor de curierat agreate (FAN Courier, GLS sau Urgent Cargus).
Plata se poate face ramburs, la livrarea comenzii sau prin transfer bancar (in avans).
Fisiere acceptate pentru tiparirea corespunzatoare a flyerelor: cdr, pdf, ai, eps, svg, psd, tif, png, jpg.
Pentru a putea garanta calitatea superioara a flyerelor, recomandam transmiterea fisierelor de grafica in format vectorial.
Mai jos regasesti un scurt ghid cu minimele cerinte tehnice pentru realizarea grafica a flyerelor tale.
In cazul in care nu ai grafica pregatita de print, imaginatia nu e punctul tau foarte sau agentiile de creatie grafica ti se par foarte costisitoare, iti putem realiza un design profesional pentru flyerele tale, pentru numai 50 lei (+TVA).
Flyerele reprezinta una dintre cele mai ieftine unelte de marketing sau de comunicare in masa. Utilizarea flyerelor la scara larga, poate fi considerata o metoda practica de a-ti promova afacerea, intr-un timp relativ scurt.
Unul din avantajele flyerelor, este acela ca pot fi distribuite foarte usor catre publicul tinta prin diferite metode - distribuirea de flyere se poate face prin posta, personal prin promoteri, cu livrarea unui produs, etc.
Flyerele ofera o suprafata generoasa, suficient de mare cat sa poti comunica eficient mesajul campaniei tale sau cat sa oferi clientilor informatiile relevante despre produsele sau serviciile tale.
Un design atractiv, care sa contina combinatii de imagini si text, va face ca cititorul sa poata descoperi mult mai usor informatiile de pe flyer.
Desi, in ultimii ani, publicitatea online a castigat tot mai mult teren, s-a demonstrat ca materialele de promovare tiparite sporesc gradul de incredere in randul potentialilor clienti. Chiar daca activitatea ta se desfasoara in mediul online, e recomandat sa combini ambele canale de promovare (offline si online). De exemplu, daca detii un magazin online, poti pune in colete un flyer care sa contina informatii despre promotiile active pe site-ul tau sau un cod promotional pe care sa-l poata utiliza la o urmatoare comanda. Si multe astfel de exemplele pot continua, indiferent de domeniul de activitate sau mediul in care activezi.