LIVRARE
GRATUITĂ
MODELE
GRATUITE
Cardurile personalizate din PVC, sau cardurile de fidelitate, sunt produse de dimensiuni 84x54 mm (standardul pentru un card bancar) prin care cumparatorii produselor sau serviciilor pe care le oferi beneficiaza de diverse promotii, reduceri, acces preferential, oferte exclusive sau puncte si servicii bonus.
Discounturi cantitative
De cele mai multe ori printate fata-verso si personalizate cu coduri de bare, inseriate cu numere unice sau securizate cu elemente custom, pentru a nu putea fi fraudate, cardurile de fidelitate personalizate au rolul de a stoca informatii despre profilele si comportamentele de cumparator ale clientilor tai, pentru a-i putea remarketa cat mai relevant, raportat la nevoile si disponibilitatea lor financiara reala.
Cardurile personalizate din PVC au dimensiunea, grosimea si structura unui card bancar. Dimensiunea cardurilor este standard (85x54 mm), au o grosime de 0.76 mm si colturile rotunjite cu o raza de 2 mm.
Cardurile se pot personaliza atat pe o singura fata, cat si fata-verso, in functie de solicitare. Printul full-color este realizat cu tehnologia de imprimare UV si este rezistent la umezeala, neexistand riscul deteriorarii culorilor in timp. Trebuie sa stii ca aceste carduri nu sunt reprintabile.
Cardurile din PVC pot fi imprimate cu date variabile, precum coduri de bare, serii si numere, date nominale sau coduri QR.
Pe langa imprimarea standard, cardurile personalizate pot beneficia de finizari premium (lacuire selectiva sau print in relief). La comanda, putem personaliza carduri din PVC cu banda magnetica. De asemenea, avem posibilitatea sa personalizam si carduri colorate in masa.
Pentru acestea te rugam sa soliciti o oferta in prealabil.
Cardurile personalizate sunt livrate in seturi de 100 bucati, in cutii din carton rigid.
Tipuri de fisiere acceptate: pdf, ai, eps, cdr, svg, psd, tif, png, jpg
Pentru a putea garanta calitatea superioara a cardurilor tale, e bine sa stii ca trebuie sa respecti cateva cerinte minime:
Recomandarile noastre:
Ce trebuie sa stii:
Carduri personalizate cu date variabile
In cazul in care doresti personalizarea cardurilor si cu elemente variabile (coduri de bare, serii si numere, date nominale):
Noi nu generam coduri de bare. Toate codurile de bare vor fi furnizate de client, individual.
Pentru cardurile personalizate cu serii, te rugam sa precizezi, in formularul de comanda, seria de inceput si de sfarsit.
Cardurile personalizate sunt livrate prin curier, in orice localitate din Romania, prin intermediul firmelor de curierat agreate (FAN Courier, GLS sau Cargus).
Livrarea este gratuita pentru orice comanda de minim 200 carduri personalizate.
Pentru comenzi mai mici, costul de livrare este de 12 lei (TVA inclus).
De asemenea, cardurile se pot ridica gratuit si de la sediul nostru din Bucuresti, Sector 4.
Termenul standard de livrare este 2-3 zile lucratoare sau 24 ore lucratoare, prin intermediul serviciului de livrare express. Pentru a beneficia de livrare express, comenzile trebuie plasate pana in ora 14:00 a fiecarei zi lucratoare.
Printre avantajele de care te bucuri atunci cand folosesti carduri de fidelitate personalizate, ca parte a strategiei tale de marketing, se numara si:
Retentia clientelei. Desi cardurile de fidelitate au rolul de a-ti aduce clienti noi, poate chiar mai importanta pentru afacerea ta este capacitatea lor de a-ti fideliza audienta existenta, consolidand increderea pe care o acorda brandului tau si facandu-i sa revina periodic, cu noi achizitii;
Cresterea volumului de vanzari. Promotiile atrag noi achizitii, stimulate nu neaparat de nevoia imediata a clientilor tai de a beneficia de produsele sau serviciile tale, ci mai degraba de oportunitatea reducerii de pret. Astfel, poti sa-ti asiguri un flux de vanzari pentru afacerea ta, care sa compenseze sezonalitatea vanzarilor sau sa contracareze perisabilitatea unor produse;
Cresterea reach-ului. Odata fidelizata audienta, probabilitatea ca brandul tau sa fie recomandat catre terti, fara eforturi de promovare suplimentare, din partea ta, este foarte mare;
Oportunitatea de a promova noi produse si servicii, mai usor, prin intermediul cardurilor de fidelitate. Clientii tai vor exprima mai mare deschidere catre a experimenta noutatile din oferta ta, odata stabilita o relatie de incredere, prin istoricul de respectare a promisiunii brandului.
Nu in ultimul rand, gaseste o formula de a face constant eforturi integrate de monitorizare a comportamentului de achizitie a clientilor tai, prin inserarea in designul cardurilor de fidelitate personalizate, a unor calls-to-actions, precum vizitarea website-ului sau magazinelor fizice, cu regularitate.