De ce sunt atat de utile cartile de vizita? Nu sunt cartile de vizita de prisos, sau cel putin de moda veche? Ei bine, NU!
Intr-adevar, dispozitivele digitale castiga tot mai mult teren, dar asta nu inseamna ca ii vei oferi cuiva date despre tine, sau despre afacerea ta, mai rapid decat prin intermediul unei carti de vizita. Cu toate astea, sunt inca cea mai rapida si usoara modalitate de a partaja informatiile catre potentialii clienti, colaboratori sau pareteneri de afaceri. Cartile de vizita reprezinta inca cea mai eficienta metoda de a le reaminti oamenilor despre business-ul tau.
O carte de vizita prezinta incredere. Oamenii care se ocupa de afacerile lor sunt demni de incredere. De aceea, ele ar trebui sa faca parte din orice auto-introducere.
Schimbul real de carti de vizita este essential pentru a stabili relatii de afaceri. O carte de vizita bine organizata, cu un design atragator, poate face o impresie mai buna decat numarul de telefon, adresa de mail sau adresa site-ului.
Toti stim ca relatiile de afaceri s-au extins tot mai mult si in mediul virtual. Retelele sociale sunt oportunitati pentru dezvoltarea afacerii tale, si cartile de vizita faciliteaza accesarea acestora.
Cartile de vizita sunt bune oportunitati de promovare. Atunci cand inmanezi cartea ta de vizita, nu faci altceva de cat sa-ti promovezi afacerea. Inmanarea unei carti de vizita este si o buna oportunitate de a-i spune clientului sau viitorului client/collaborator de ce anume sa te contacteze.
Aceste bucati de carton/plastic contin informatii vitale pentru a capta atentia, si pentru a te ajuta sa ramai in memoria celorlalti, dupa intalnirea s-a terminat. Pot spori credibilitatea si profesionalismul tau.
Sunt instrumente de marketing direct. Nici o alta forma de introducere pe piata nu este mai eficienta decat comunicarea “fata-n-fata” combinata cu o stranger de mana. Cartile de vizita pot merge unde mergi tu, ceea ce ce le face un instrument esential de marketing mobil. Asta poate facilita procesul de stabilire si mentinere a relatiilor cu clientii.
Sunt un mod simplu de a-ti intari brandul, si de a-ti face afacerea usor de recunoscut.
Unul din cele mai mari avantaje ale unei carti de vizita, este accesibilitatea sa, din punct de vedere financiar. Companiile pot opta pentru printarea cartilor de vizita in locul celorlalte material publicitare. Pretul este unul redus, accesibil pentru orice buget.