Comenzi & Info: 0734 379 834

Pixurile personalizate – Mai putin, poate insemna mai mult

Esti in cautarea un cadou personalizat pentru promovarea afacerii tale, pentru te ajuta sa cresti gradul de recunoastere a marcii tale pe piata sau pentru a marca un moment important din existenta companiei tale? Vrei in acelasi timp, sa te incadrezi intr-un buget mic? Unul din cele mai bune raspunsuri la cele doua intrebari este: alege un pix personalizat.

Pixuri personalizate

De la brevetarea sa in 1938 (de fapt, primul brevet dateaza inca din 1888, dar nu s-a ajuns la producerea si comercializarea produsului iar brevetul a expirat si povestea a fost uitata timp de 50 de ani) nu credem sa mai existe un alt produs atat de apreciat in randul materialelor promotionale. De ce spunem asta? Iata doar trei motive in sprijinul afirmatiei anterioare:

1. Sunt ieftine si utile, fiind apreciate de toti cei care le primesc.

Comparati cu orice alt produs pe care il puteti oferi in scop promotional si veti vedea ca asa este (daca gasiti altceva, va rugam sa ne anuntati si pe noi). Pixurile personalizate sunt in continuare unul din cele mai populare articole promotionale prin larga lor utilitate. Desigur, perceptia utilizatorilor asupra asupra marcii tale se va  baza si pe calitatea  pe calitatea produsului oferit (atat a pixului in sine cat si a personalizarii) asa ca recomandarea noastra este sa alegi cu grija modelul precum si modalitatea de personalizare (printare UV, gravare, etc).

2. Exista o gama foarte variata de optiuni.

Nu stim sa existe vre-un material inventat de om si care sa nu fi luat forma unui pix. Exista astazi pixuri metalice, din plastic, din lemn, din hartie, se pare ca, la fel ca si in alte domenii, propria creativitate este sigura limita. In functie de specificul afacerii tale poti alege ceea ce ti se potriveste mai bine. In portofoliul nostru avem inclusa o selectie de pixuri de plastic si pixuri metalice, dar lucram la diversificarea portofoliului care este in curs de actualizare. Daca ai o cerere mai speciala, nu ezita sa ne contactezi si vom gasi impreuna o solutie.

3. Transmit usor informatia.

Este drept ca instrumentele de scris personalizate dispun de o suprafata de personalizare relativ mica, insa aplicand regula de aur „mai putin inseamna mai mult”, putem gasi mesajul optim care sa poata fi transmis eficient. Aceasta poate fi logo-ul companiei, denumirea unui produs sau a unui serviciu si, evident, fiecare din acestea pot fi insotite de datele de contact. Poate un site, un numar de telefon sau o adresa de e-mail, desi exista pixuri cu suprafata mai mare de printare, pe care se poate imprima inclusiv adresa a unei locatii cu toate datele necesare.

Despre durabilitate, despre cat de mult circula un pix si cati oameni sunt expusi la informatiile printate pe acesta, intr-un articol viitor.

Articole similare