Comenzi & Info: 0734 379 834

Flyerele – un atu pentru afaceri de succes

Flyerele sunt instrumente de marketing extrem de eficiente și convenabile, motiv pentru care popularitatea lor nu a scăzut nici măcar în ultimii ani, dominați de online. Există o serie de motive pentru care v-ați dori să luați în considerare ”fluturașii” atunci când aveți nevoie de o metodă de a informa clienții cu privire la viitoare servicii, evenimente, reduceri, promoții sau oferte, etc.

Flyere A5 Flyerele sunt ieftine. Fluturașii sunt realizați pe calculator și apoi printați. O companie care este orientată către calitate va dispune de un printer digital care va putea realiza flyere foarte frumoase într-un timp mai scurt. De asemenea, pentru a reducerile și mai mult costurile, se poate opta pentru printarea pe ambele fețe ale hârtiei, ceea ce reprezintă un avantaj în plus.

 Flyerele sunt ușor de creat și de produs. Materialele pot fi pregătite și lansate într-un timp foarte scurt, acest lucru fiind esențial în campaniile de marketing care urmăresc să fie cu un pas înaintea concurenței. Un designer de grafică poate fi un atu, însă nu este neapărat necesar dacă bugetul nu permite asta.

 Flyerele sunt o oportunitate excelentă de manifestare a creativității. Reclamele au anumite restricții și reguli, însă un flyer poate include o multitudine de elemente care împreună să transmită un mesaj mai complex și mai detaliat decât un panou stradal sau o simplă poză-reclamă pe un site.

 Flyerele sunt o metodă directă și simplă de a transmite informații. Toate detaliile scrise pe fluturași ajung rapid la potențialii clienți sau colaboratori, și ele pot fi organizate astfel încât să stârnească interesul: se pot utiliza imagini, fonturi speciale, etc.

– Flyerele sunt ușor de distribuit. Astfel, acestea pot ajunge la un număr mare de oameni într-un timp foarte scurt. Practic, imediat ce au fost printate, ele pot fi împărțite: fie de către oameni în locuri aglomerate, fie în poștă sau în sacoșele de cumpărături ale unor retaileri. În general, sunt de preferat zonele foarte circulate sau centrele comerciale (dacă specificul lor se pretează).

 Flyerele pot ajuta la o evaluare mai bună a feedback-ului de la clienți. Spre deosebire de reclamele stradale, din reviste sau online, flyerul este înmânat și creează o interacțiune între persoana care îl distribuie și cea care îl primește. Reacția poate ajuta la îmbunătățirea serviciilor sau produselor, iar faptul că flyerele se pot produce foarte ușor înseamnă că ele pot fi modificate în timp real, rapid, pentru a se adapta mai bine întrebărilor, cerințelor și așteptărilor.

Articole similare