Comenzi & Info: 0734 379 834

O carte de vizita, necesara chiar si in afara programului de munca

carte vizita five starsAsa cum aspectul fizic este unul deosebit de important in afaceri, in ceea ce priveste codul vestimentatiei si al comportamentului, la fel si accesoriile si uneltele pe care le foloseste orice persoana din interiorul unei companii sunt deosebit de importante. Cartea de vizita este unul din accesoriile care trebuie sa existe in portofelul oricui are interesul de a-si promova propria afacere. Impreuna cu alte reguli de marketing, aceasta este una dintre legile nescrise ale acestui domeniu. In realitate, nu este nevoie ca afacerea detinuta sa fie in domeniul marketing-ului, pentru a fi necesara utilizarea cartilor de vizita.

In schimb, oferirea unei carti de vizita este un comportament care arata ca departamentul de marketing este foarte bine pus la punct, iar reprezentantul acesteia este mereu pregatit atunci cand vine vorba despre noi colaborari sau pura informare a clientilor.

Lipsa unei carti de vizita, atunci cand aceasta este solicitata, se poate transforma intr-un dezastru profesional. Asadar, indiferent de frecventa cu care cartile de vizita sunt oferite clientilor, potentialilor clienti, colaboratorilor, partenerilor sau doar persoanelor care solicita informatii, cartile de vizita trebuie sa fie prezente in interiorul companiei, pe o masuta de prezentare, impreuna cu pliante si alte materiale publicitare, in portofelele angajatilor, in agende si depozitate ca rezerve. Contactul profesional este realizat, de obicei, in locuri mai putin previzibile, asadar, pregatirea constanta si detinerea unor carti de vizita de calitate sugereaza faptul ca afacerea dumneavoastra este una potrivita pentru nevoile clientilor.

Design-ul cartii de vizita va fi realizat in functie de domeniul de activitate al companiei. Asadar, persoanele care activeaza in domeniul fotografiei, al artei, al design-ului, etc., isi vor crea carti de vizita cu un design mai complex, care sa exprime domeniul acestora de activitate. In schimb, persoanele care activeaza in domeniul business, marketing, IT, economic, etc., isi vor crea carti de vizita care sa exprime profesionalismul, intr-un mod simplist, cat mai inteligibil, cu fonturi clasice si informatii foarte bine organizate, in asa fel incat acestea sa fie vizibile inca de la primul contact vizual. In functie de volumul de informatie dorit, cartile de vizita pot sa fie printate doar pe fata sau fata-verso.

Articole similare