Comenzi & Info: 0734 379 834

Designul cartilor de vizita in functie de domeniu

Model carti de vizita Securitate

Cartile de vizita sunt accesorii pe care orice persoana care reprezinta o institutie sau care isi reprezinta propria afacere ar trebui sa le aiba la indemana. Acestea fac parte din categoria accesoriilor care folosesc, in mod eficient, la promovarea serviciilor si la informarea publicului in legatura cu domeniul de activitate. Avantajul cartilor de vizita este faptul ca pot fi realizate intr-un timp foarte scurt si implica un efort financiar foarte scazut.

Comenzile cartilor de vizita pot fi facute, in general, in mediul online, iar transportul la birou sau la domiciliu nu trebuie sa dureze mai mult de 48 de ore. De asemenea, firmele care pun la dispozitia publicului servicii de tiparire si realizare de carti de vizita, dispun de portofolii si cataloage care contin o multitudine de forme, modele si elemente de grafica importante care pot fi alese de catre clienti, in vederea crearii unor seturi de carti de vizita personalizate.

Avantajul cartilor de vizita care deja dispun de un tipar si un format anume, este economisirea timpului si faptul ca acestea includ deja spatii bine organizate pentru tiparirea informatiilor de baza, precum a numelui, a numarului de telefon, a adresei de email si a adresei biroului, dar si functia persoanei care inmaneaza cartea de vizita. Cele mai frecvent utilizate culori in realizarea unor carti de vizita cu un aspect placut sunt negrul, verdele, albastrul, visiniul, rosul, griul sau maroul.

Cele mai multe carti de vizita dispun de spatii colorate pentru separarea informatiilor de baza de alte date, insa cele mai elegante carti de vizita includ maxim doua culori si un tipar clasic, foarte bine organizat in spatiul de care dispune cartea de vizita. Deseori, informatii despre istoricul companiei sau serviciile oferite sunt incluse pe verso, astfel incat persoana care va primi cartea de vizita va avea ocazia sa inteleaga obiectivul firmei reprezentate. In cazul in care grafica existenta pe cartile de vizita nu pare potrivita pentru gusturile companiei, atunci orice idee poate fi pusa in practica, iar specialistii isi pot sfatui clientii cu privire la eficienta unei astfel de carti de vizita.

Cartile de vizita din domeniul marketing-ului, cele personale, cele care au scopul de a oferi date de contact pentru programari sau cartile de vizita pentru evenimente sunt diferit concepute una fata de cealalta, iar design-ul va fi conceput in functie de aria de activitate.

Articole similare