Comenzi & Info: 0734 379 834

Cartea de vizita care te reprezinta

Haina il face pe om, sau nu? Este o intrebare la care toti ne-am gandit macar o data in viata. Insa, imagineaza-ti ca esti in fata unui viitor partener, client sau colaborator. Nu ai ocazia sa spui prea multe despre tine, despre business-ul tau. Ceea ce va vedea la tine este haina si cartea de vizita. Care va fi prima impresie? Cea lasata de prezenta fizica, haina si cartea de vizita.

carti de vizita

Cartea de vizita te reprezinta. Ea va spune multe despre tine, fara sa fie nevoie ca tu sa te prezinti. Daca vrei sa reusesti in businessul tau, sa te impui in fata celorlalti, sa inspiri incredere si responsabilitate, atunci ar fi bine sa acorzi o mai mare importanta cartilor tale de vizita.

Cartile de vizita influenteaza interactiunile cu ceilalti. Calitatea cartii de vizita este pe primul loc, pentru a crea o buna impresie, dar si imaginea vizuala.
Pentru a avea carti de vizita de calitate apeleaza la profesionisti atat pentru grafica, cat si pentru print. Este o prima regula.

A doua regula este sa optezi pentru cartone speciale care sa scoata din anonimat cartile de vizita. Cand vorbim de cartoane speciale ne putem referi la: cartoane texturate, cartoane reciclate, cartoane sidefate. De asemenea, poti opta si pentru carti de vizita transparente, printate pe plastic sau carti de vizita cu folio sau scris in relief. Cartonul il poti alege in functie de activitatea pe care o desfasori, de ceea ce vrei sa exprimi. De exemplu, daca reprezinti o firma care se ocupa cu protectia mediului, opteaza pentru cartile de vizita printate pe carton reciclat. Daca organizezi evenimente, poate ca ar trebui sa te indrepti catre un carton sidefat, sau poate optezi pentru carti de vizita plastifiate soft touch, care la atingere vor atrage cu siguranta atentia celui caruia i-o inmanezi, si ii va bucura simturile.

O a treia regula pe care ar fi bine sa o respecti pentru a avea carti de vizita profi, se refera la grafica. Aceasta trebuie sa fie in ton cu identitatea vizuala a companiei tale, sa contina logo-ul si datele de contact. Nu recomandam ca pe cartea de vizita sa fie trecute foarte multe informatii, cartea ta de vizita nu este un flyer. Textul cartii de vizita trebuie sa fie unul lizibil, dar nu unul banal, usor de citit, iar imaginile de o buna calitate.

Fii expresiv, transmite mesajul tau prin intermediul cartilor de vizita, fara a spune un cuvant.

Articole similare