Comenzi & Info: 0734 379 834

Cartea de vizita, un accesoriu obligatoriu la orice intalnire

intalnire carte vizitaDetinerea unor carti de vizita mereu la indemana este un must in societatea noastra, in care dezvoltarea afacerilor se face in viteza, prin intermediul celor mai eficiente canale de promovare.

Cartea de vizita este imaginea fiecarei afaceri, insa oferirea acesteia nu se face la intamplare. In acest sens, exista un set de reguli nescrise de care orice profesionist ar trebui sa tina cont atunci cand se afla intr-un mediu profesional sau personal. Inmanarea unei carti de vizita se face, in general, atunci cand are loc o intalnire cu viitorii parteneri, colaboratori sau angajati, potentiali clienti dar si persoane care solicita informatii despre respectiva afacere. In afara acestui cadru, cartea de vizita poate sa fie oferita si atunci cand datele de contact s-au schimbat, exista un nou sediu sau functiile nu mai corespund cu vechile carti de vizita. In acest fel, persoanele care inmaneaza cartea de vizita isi arata interesul pentru informarea corecta a colaboratorilor si a tuturor celorlalte persoane interesate de domeniul in care activeaza, precum si de informarea cu privire la serviciile si asistenta care le poate fi oferita.

Inmanarea unei carti de vizita poate avea loc si intr-un cadru mai putin formal, precum o petrecere sau un cocktail. Sfarsitul conversatiei sau finalul evenimentului poate sa fie insotit de expresii cordiale si de oferirea unei carti de vizita care sa exprime continuarea conversatiei intr-un cadru profesional.

De asemenea, cadourile sau atentiile cu ocazia sarbatorilor pot sa fie insostite de carti de vizita. Rapoartele, statisticile, scrisorile sau orice alt document care este oferit unei persoane din cadrul altei companii, pot sa fie insotite de carti de vizita. In acest fel, datele de contact vor fi mereu la indemana partenerilor sau a angajatilor in caz de nevoie.Momentele cele mai potrivite pentru oferirea unei carti de vizita sunt acelea in care alte persoane va ofera informatii prin intermediul cartii de vizita, atunci cand are loc o introducere formala sau la finalul evenimentelor.

Calitatea si design-ul cartii de vizita, precum si amplasarea informatiilor, in mod organizat, pe cartile de vizita, sunt detalii care vor crea o impresie pozitiva sau negativa despre compania pe care o reprezentati, asadar acestea trebuie gandite in detaliu.

Articole similare